Vėluojantis skrydis sutrikdė planus?

Per mėnesį visame pasaulyje apie pusę milijono skrydžių vėluoja arba yra atšaukiami, tačiau tik nedidelė dalis lėktuvų keleivių žino, kad tokiais atvejais jiems priklauso skrydžio kompensavimas.

Jūsų skrydis vėlavo ir į numatytą vietą atvykote daugiau nei 3 valandomis vėliau? Nenusiminkite ir gaukite iki 600 EUR siekiančią kompensaciją!

Pasitikrinkite savo kompensacijos dydį

Arba
Sužinok daugiau apie savo skrydį

Ką reikėtų daryti norint gauti vėluojančio skrydžio kompensaciją:

  1. net žinodami, jog skrydis gali vėluoti, atvykite į oro uostą ir užsiregistruokite skrydžiui numatytu laiku. To nepadarius, tikimybė atgauti kompensaciją žymiai sumažėja,
  2. jei Jūsų skrydis vėlavo, reikalaukite, kad Jumis būtų tinkamai pasirūpinta: turėtumėte galimybę į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu, turite būti aprūpinti maistu ir vandeniu. Jeigu  skrydžio tenka laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą,
  3. jokiu būdu nepriimkite kitų kompensacijų ir nepasirašinėkite dokumentų, kad gavę tokią kompensaciją atsisakote tolimesnių pretenzijų,
  1. kuo skubiau pateikite skundą – priklausomai nuo šalies, kurioje įvyko incidentas, įstatymai gali numatyti itin trumpą terminą,
  2. jei skridote ne vienas, nepamirškite, jog kompensacija priklauso kiekvienam keleiviui individualiai,
  3. jei skridote darbo reikalais ir už Jūsų bilietą mokėjo bendrovė, nenuleiskite rankų – kompensacija priklauso žmogui, kurio pavardė nurodyta biliete, o ne tam, kas už jį sumokėjo.

Vėluojančio skrydžio kompensacijos išmokėjimas remiantis ES reglamentu

Visų lėktuvo keleivių teisės yra apsaugotos Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 261/2004, nustatančio kompensacijas už sutrikdytus skrydžius. Maždaug 85 milijonai europiečių jau susidūrė su rimtais kelionės trikdžiais, kuriuos sukėlė skrydžių sutrikdymai ir neatsakingas avialinijų požiūris į savo įsipareigojimus keleiviams.

Nuo ko priklauso vėluojančio skrydžio kompensacijos dydis?

Skrydžio kompensavimas priklauso nuo keletos dalykų: nuo atstumo, kurį planavote skristi, nuo to, kuriam laikui buvo atidėtas skrydis, kokios oro sąlygos buvo tą dieną, ir ar buvo ypatingų aplinkybių, dėl kurių galėjo vėluoti skrydis.

€ 250

Jeigu kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas ir kelionės atstumas buvo iki 1 500 km

€ 400

Jeigu atstumas buvo tarp 1 500 km ir 3 500 km ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

€ 600

Jeigu kelionės atstumas daugiau nei 3 500 km ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

Jei dvejojate ar jums tikrai priklauso skrydžio kompensacija - palikite tai mums. Skycop specialistai išsiaiškins ar jūs galite gauti kompensaciją. Viskas ko reikia, tai tik užpildyti pretenzijos formą, o visu likusiu darbu užsiimsime mes.

Pildyti pretenziją dabar

Kada galima gauti kompensaciją už vėluojantį skrydį?

ES lėktuvų keleivių teisės yra taikomos tokiais atvejais:

  1. jei skrendate iš vienos ES šalies į kitą, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė,
  2. jei skrendate į ES iš ES nepriklausančios šalies, o skrydį vykdo ES oro transporto bendrovė,
  3. jei skrendate iš ES į ES nepriklausančią šalį, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė,

ES šiuo atveju – 28 ES valstybės narės, taip pat Gvadelupa, Prancūzijos Gviana, Martinika, Reunjonas, Majotas, Sen Martenas (Prancūzijos Antilai), Azorų salos, Madeira, Kanarų salos, Islandija, Norvegija, Šveicarija.

Ukraina, Turkija ir Izraelis turi savo reglamentus, kurie apibrėžia keleivių teises.

Kodėl verta kreiptis dėl kompensacijos su Skycop pagalba?

  1. Aukščiausi standartai

    Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ laikosi aukščiausių veiklos ir verslo standartų, vietinių ir ES teisės aktų bei EK 261.

  2. Daugiau nei 3 mln. vertės skundų valdymas

    Šiuo metu skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ valdo daugiau nei 3 milijonų eurų vertės skundų iš visos Europos.

  1. Apie mus rašo žiniasklaidoje

    Apie Skycop veiklą taip pat rašo ir didžiausi Lietuvos bei užsienio naujienų portalai, tokie kaip Delfi, 15min.lt, Verslo žinios, lrytas.lt, alfa.lt, tv3.lt, Forbes, Yahoo ir Aviation Pros.

  2. Aukštas patikimumo reitinga

    Geriausias darbo įvertinimas – teigiami klientų atsiliepimai, kuriuos galite rasti internetinėje atsiliepimų bendruomenėje – „TrustPilot“.

Klientų atsiliepimai

Thomas6 mėn. ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P6 mėn. ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov7 mėn. ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

Turėjote vėlavusį skrydį per pastaruosius 6 metus?

Tiesiog atsiųskite savo skrydžio duomenis ir mes išsiaiškinsime ar jums priklauso kompensacija.