Žinomam Lietuvos žurnalistui Dailiui Dargiui, rašančiam apie šalies mafijos pasaulį, lapkričio mėnesį pačiam teko išgyventi tikrą kriminalą. Su drauge suplanavęs atostogas Graikijoje, rašytojas grįždamas atgal į Lietuvą jungiamuoju skrydžiu buvo neįleistas į lėktuvą ir priverstas pirkti naujus bilietus. Emocinį šoką ir finansinius nuostolius patyręs D. Dargis nenuleido rankų ir po daugiau nei mėnesį trukusios kovos atgavo kompensaciją.

Per kelionių agentūrą bilietus įsigijęs žurnalistas prieš atostogų pradžią prisiregistravo skrydžiui, atsispausdino bilietus, tačiau apie papildomą registraciją skrydžiui (angl. Check-in) nebuvo informuotas nei SMS žinutei, nei el. paštu. Frankfurto oro uoste, skrydį turėjusios vykdyti „Lufthansa“ atstovai atsisakė įlaipinti lietuvius, teigdami, kad nebuvo atlikta jų registracija ir į jokias kalbas nesileido.

Dailius Dargis po incidento iškart kreipėsi į profesionalią skrydžių kompensavimo bendrovę „SKYCOP“. Pastarosios vadovas Marius Stonkus teigė, kad toks atvejis nors ir keistas, tačiau ne pirmas sudėtingas incidentas, kurį įmonei teko išspręsti, tačiau išanalizavus visus duomenis, situacija kaip mat paaiškėjo.

„Mūsų turimos sistemos ir duomenų bazės leidžia patikrinti įvairius scenarijus ir atpažinti, kuomet atšauktas skrydis, vėluojantis skrydis ar neteisėtas išlaipinimas vykdomas pagal reglamentą, o kada oro linija dangstosi, siekdama išvengti atsakomybės“, – apie sudėtingą ir paprastam keliautojui sunkiai randamą informaciją pasakoja kompensaciją už atsisakymą įlaipinti rašytoją iškovojusios įmonės vadovas. „Komunikavome tiesiogiai su oro linijos atstovais, kurie pradžioje pasakojo tą pačią dainelę, todėl paraleliai dirbome ir su partneriais iš Vokietijos vartotojų teisių tarnybos Luftfahrt-Bundesamt (LBA). Nors „Lufthansa“ vengė atsakyti į mūsų klausimus, „SKYCOP“ teisininkų ir kompensacijų išieškojimo komanda pasiekė savo – teisingai išdėstyti argumentai ir turima informacija privertė oro linijas pripažinti savo kaltę.“

Paaiškėjo, jog reikalaudama registracijos „Lufthansa“ prisidengė nenorėdama atvirai pasakyti, jog skrydis perpildytas (angl. overbooked). Nors tokių atvejų ES šalyse palyginti su JAV nėra labai daug, tačiau jų skaičius auga ir vis svarbiau žinoti, ką daryti tokioje situacijoje. Patyrus nemalonumų dėl šios priežasties oro linijos privalo mokėti skrydžio kompensaciją priklausomai nuo skrydžio atstumo – nuo 250 iki 600 EUR.