Visada kovojame iki galo!

Net ir tuomet, kai oro linijos sako „Ne“

Prašyk kompensacijos dabar!

Visada turime svarių argumentų

Tik 1 iš 10 keleivių gauna priklausančias skrydžio kompensacijas iš avialinijų. Skycop visada žino, kaip padėti likusiems 9.

Nėra rezultato – nėra mokesčio

Jokių paslėptų mokesčių ar sąlygų - visada tiksliai žinosite kiek ir už ką reikės mokėti.

Sekite proceso eigą

Savo sukurtoje vartotojo aplinkoje galėsite įkelti ir peržiūrėti dokumentus bei sekti proceso, susijusio su skrydžio kompensavimu, eigą.

Avialinijos ne visada yra pasiryžusios laikytis savo įsipareigojimų

Žinokite savo teises ir reikalaukite kompensacijos!

Skrydis buvo atidėtas daugiau nei 3 valandas


Į vidutinio dydžio keleivinį lėktuvą telpa ~ 200 keleivių, tuo tarpu didieji Boeing modeliai gali sutalpinti ir iki 660 keleivių. Mes suprantame, kokia didelė atsakomybė krenta tiek ant avialinijų, tiek ant lėktuvą valdančių pilotų pečių ir pripažįstame, kad kartais geriau šiek tiek uždelsti skrydį negu rizikuoti keleivių gerove.
Tačiau dažnu atveju vėluojantis, atidėtas ar atšauktas skrydis įvyksta dėl avialinijų kaltės - netinkamai planuojamų techninės priežiūros darbų arba per mažo skaičiaus parduotų lėktuvo bilietų - dėl to oro linijoms nėra komerciškai naudinga vykdyti suplanuotą skrydį.
Kai skrydis vėluoja daugiau nei 3 valandas - tai ne šiaip menkas nepatogumas, o rimtas sutrikdymas, už kurį avialinijos privalo sumokėti skrydžio kompensaciją.

Skrydis buvo atšauktas


Kartais skrydžių neįmanoma vykdyti dėl priežasčių, kurios niekaip negali būti priskirtos avialinijų aplaidumui ir nerūpestingumui - pvz. ekstremalios oro sąlygos ar teroro išpuoliai.
Visgi, tik maža dalis skrydžių yra atšaukiami dėl rimtų, su keleivių saugumu susijusių priežasčių. Dažniausiai būna skrydis atšauktas arba pakeičiamas kitu, likus vos keletui dienų ar netgi minučių iki pakilimo, dėl avialinijoms komerciškai naudingų priežasčių. Toks elgesys - nepriimtinas ir nepateisinamas, o su juo susidūrus - avialinijos privalo padengti ne tik su skrydžio atšaukimu patirtus piniginius nuostolius, bet ir išmokėti moralinę kompensaciją.

Buvote neįleistas į lėktuvą


Kartais avialinijos, siekdamos didesnio pelno, parduoda daugiau lėktuvo bilietų, nei yra vietų lėktuve, viliantis, kad ne visi keleiviai atvyks į skrydį ir tokiu atveju bus pasiekta maksimali komercinė nauda. Deja, taip nutinka ne visada ir keleivis, kuris laiku atvyko į oro uostą, praėjo visus patikrinimus, gali būti neįleistas į lėktuvą.
Tai itin apmaudi situacija, dėl kurios susidarymo avialinijos neturi kaip pasiteisinti, ir už tai Jūs turite teisę reikalauti moralinės kompensacijos.

Keletas faktų

95
savarankiškai pateiktų paraiškų būna atmestos oro linijų
10
europiečių yra susidūrę su atšauktu arba daugiau nei 3 val. vėluojančiu skrydžiu
30
skrydžių yra atšaukiama pasaulyje kiekvieną mėnesį

Jūsų kelionė buvo sutrikdyta?

Jau dabar užpildykite pretenzijos formą dėl sutrikdyto skrydžio ir per 1 darbo dieną Skycop konsultantai susisieks su Jumis.

Prašyk kompensacijos dabar