Jūsų skrydis buvo perpildytas?

Norėdamos didinti pelną, avialinijos kartais parduoda daugiau bilietų, negu yra keleiviams skirtų vietų lėktuve. Itin nemalonu, kai dėl oro vežėjo kaltės tenka keisti savo kelionių planus, tačiau už tai Jums priklauso skrydžio kompensacija.

Susidūrėte su perpildyto skrydžio problema? Nenusiminkite ir gaukite iki €600  siekiančią kompensaciją!

Pasitikrinkite savo kompensacijos dydį

Arba
Sužinok daugiau apie savo skrydį

Ko galite tikėtis jei oro linijos neįleido į lėktuvą dėl per daug parduotų bilietų?

  1. Atgauti pilną bilieto kainą per 7 dienas nuo incidento,
  2. gauti bilietą kiek galima greičiau išvykstančiame lėktuve į planuotą galutinę kelionės vietą panašiomis sąlygomis,
  3. pasirinkti vėlesnį skrydį panašiomis sąlygomis.

Jeigu pasirinkus keliauti kitu maršrutu, jums tenka laukti, vežėjas privalo suteikti nemokamą maitinimą bei gėrimus, galimybę į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu. Jeigu tenka skrydžio laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą.

Perpildyto skrydžio kompensacijos išmokėjimas remiantis ES reglamentu

Visų lėktuvo keleivių teisės yra apsaugotos Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 261/2004, nustatančio kompensacijas už sutrikdytus skrydžius. Maždaug 85 milijonai europiečių jau susidūrė su rimtais kelionės trikdžiais, kuriuos sukėlė skrydžių sutrikdymai ir neatsakingas avialinijų požiūris į savo įsipareigojimus keleiviams.

Kokios kompensavimo sumos galite tikėtis kai atsisakė įlaipinti į lėktuvą dėl perpildyto skrydžio?

€ 250

Jeigu kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas ir kelionės atstumas buvo iki 1 500 km

€ 400

Jeigu atstumas buvo tarp 1 500 km ir 3 500 km ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

€ 600

Jeigu kelionės atstumas daugiau nei 3 500 km ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

Nuo ko priklauso perpildyto skrydžio kompensacijos dydis?

  1. Nuo atstumo, kurį planavote skristi,
  2. nuo to, kuriam laikui buvo atidėtas skrydis,
  1. kokios oro sąlygos buvo tą dieną,
  2. ir ar buvo ypatingų aplinkybių, dėl kurių galėjo vėluoti skrydis.

Pasitikrinkite ar jums taikomos ES lėktuvų keleivių teisės

ES lėktuvų keleivių teisės yra taikomos tokiais atvejais:

  1. jei skrendate iš vienos ES šalies į kitą, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė,
  2. jei skrendate į ES iš ES nepriklausančios šalies, o skrydį vykdo ES oro transporto bendrovė,
  3. jei skrendate iš ES į ES nepriklausančią šalį, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė.

ES šiuo atveju – 28 ES valstybės narės, taip pat Gvadelupa, Prancūzijos Gviana, Martinika, Reunjonas, Majotas, Sen Martenas (Prancūzijos Antilai), Azorų salos, Madeira, Kanarų salos, Islandija, Norvegija, Šveicarija.

Ukraina, Turkija ir Izraelis turi savo reglamentus, kurie apibrėžia keleivių teises.

Kodėl verta kreiptis dėl kompensacijos su Skycop pagalba?

  1. Aukščiausi standartai

    Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ laikosi aukščiausių veiklos ir verslo standartų, vietinių ir ES teisės aktų bei EK 261.

  2. Daugiau nei 26 mln. eurų europietiškų pretenzijų

    Skrydžių kompensavimo bendrovė„Skycop“ valdo 26 milijonų eurų vertą europietiškų pretenzijų krepšelį. Klientas moka tik tuo atveju, jei mes pasiekiame pergalę ir oro linijos sumoka kompensaciją.

  1. Apie mus rašo žiniasklaidoje

    Apie Skycop veiklą taip pat rašo ir didžiausi Lietuvos bei užsienio naujienų portalai, tokie kaip Delfi, 15min.lt, Verslo žinios, lrytas.lt, alfa.lt, tv3.lt, Forbes, Yahoo ir Aviation Pros.

  2. Aukštas patikimumo reitinga

    Geriausias darbo įvertinimas – teigiami klientų atsiliepimai, kuriuos galite rasti internetinėje atsiliepimų bendruomenėje – „TrustPilot“.

Klientų atsiliepimai

Turėjote atšauktą skrydį per pastaruosius 3 metus?

Tiesiog atsiųskite savo skrydžio duomenis ir mes išsiaiškinsime ar jums priklauso kompensacija.