Oro keleivių teisės

Ar kada patyrėtė atidėtų ar nutrauktų skrydžių? O gal buvote išlaipinti dėl lėktuvo perpildymo? Ar žinojote, kad už šiuos skrydžio sutrikdymus jums gali priklausyti kompensacija?

Patikrinti kompensaciją

Likite ramūs. ES reglamentas saugo jūsų, oro keleivių, teises

ES reglamentas (EC) 261/2004 saugo jūsų, oro keleivių, teises. Jame rašoma, kad skrydžio atidėjimo, nutraukimo ar išlaipinimo dėl perpildymo atvejais jums gali priklausyti iki €600 dydžio kompensacija.

Kada galima tikėtis kompensacijos?

Kai skrydys buvo atidėtas ilgiau nei 3 valandoms.

Laikas – pinigai, todėl jums gali priklausyti komepensacija jei jūsų skrydis velavo daugiau nei 3 valandas

Skrydis buvo atšauktas be įspėjimo

Jūs galite gauti kompensaciją jei skrydis buvo atšauktas neįspėjus 14 ar daugiau dienų prieš jo datą.

Jums nebuvo leista įlipti į lėktuvą dėl perpildymo

Perpildymas leidžia oro linijoms gauti maksimalius pelnus, o riziką perleisti jums. Todėl jūs turėtumėte gauti kompensaciją!

Kaip gauti kompensaciją?

Jei jūsų skrydis buvo sutrikdytas, jūs galite siekti skrydžio komepensacijos vienu iš dviejų būdų

Asmeniškai pateikti pretenziją

Kelia stresą, užima daug laiko

  • Gali užtrukti mėnesius.
  • Maža sėkmės tikimybė.
  • Turite asmeniškai įrodyti, kad jums priklauso komepensacija.
  • Nemažai streso dėl kovos su oro linijomis.
  • Bandymai susisiekti su oro linijomis gali būti kėblūs.

Paprašyti Skycop pagalbos

Greita, paprasta, jokio streso

  • Užtrunka tik kelias minutes.
  • Aukšta sėkmės tikimybė.
  • Mūsų ekspertai įrodys, ar jums priklauso kompensacija.
  • Su oro linijomės kaunamės mes – jūs nepatirtsite jokio streso.
  • Mūsų komanda už jus bendraus su oro linijomis.

Pateikti pretenziją asmeniškai

Paprašyti Skycop tvarkyti jūsų pretenziją

Kiek laiko tai trunka
Gali užtrukti mėnesius
3 minutės
Didelė sėkmės tikimybė
Procesas – be jokio įtampos
Nereikia jokio teisės išmanymo

Kokios kompensacijos galiu tikėtis?

Jei jūsų skrydis buvo atidėtas, nutrauktas ar perpildytas, jūsų kompensacijos dydis priklauso nuo jūsų kelionės atstumo

1500 km
250€
1500 – 3500 km
400€
3500 km ar daugiau
600€

Kada kompensacija jums NEpriklauso?

Kompensacija jums nepriklauso tada, kai skrydžio sutrikdymą sukelia force majeure arba kitos priežastys, kurių oro linijos negali kontroliuoti. Pavyzdžiui:

Netinkamos oro sąlygos

Gamtinės katastrofos

Oro uosto veiklos sutrikimai

Teroristiniai aktai ar karo veiksmai

Profesinių sąjungų streikai

Lėktuvo gamybiniai defektai

Dažnai užduodami klausimai

Ką turėtumėtė žinoti apie oro keleivių teises ir galimybes gauti kompensaciją:

Kokį mokestį taiko Skycop tuo atveju, kai avialinijos atmeta pretenziją?

Nieko. Mes netaikome jokių mokesčių kuomet paaiškėja, kad klientui kompensacija nepriklauso.

Kiek kainuoja Skycop paslaugos?

„Skycop“ pateikia Pretenziją nemokamai. Tuo atveju, jei Pretenzija išsprendžiama sėkmingai ir „Skycop“ pavyksta gauti Kompensaciją už skrydį, „Skycop“ komisinis mokestis yra 25% + PVM (pridėtinės vertės mokestis). Pvz. jeigu jums priklauso 250 Eur kompensacija, jums pervesime 174,37 Eur (62,50 Eur atitenka „Skycop“, 13,13 Eur valstybiniams mokesčiams).

Kreipiantis į teismą komisinis mokestis gali padidėti iki 50%. Jei reikės priimti tokį sprendimą, jus asmeniškai apie tai informuosime.

Aš jau gavau kompensaciją iš avialinijų dovanų kuponais, pinigais ir / ar papildomis paslaugomis. Ar galiu reikšti papildomą pretenziją?

Taip. Dažniausiai skrydžio kompensavimas, kurį pasiūlo avialinijos, būna mažesnis nei priklauso pagal (EB) Nr. 261/2004 reglamentą.Net jeigu gavote dovanų kuponų, nuolaidų kelionėms, priėmėte avialinijų pasiūlytą pinigų sumą ar panašiai, Jums vis tiek gali priklausyti ir (EB) Nr. 261/2004 numatoma kelionės kompensacija, tik tokiu atveju ji gali būti sumažinta atsižvelgiant į jau gautų kompensacijų vertę.
Jeigu iš avialinijų priėmėte bet kokios formos kompensaciją, svarbu, kad kuo tiksliau informuotumėte apie tai, kokią kompensaciją priėmėte ir kokius dokumentus avialinijos prašė pasirašyti priimant kompensaciją.

Kokioms šalims galioja (EB) Nr. 261 / 2004 reglamento nuostatos?

Regalmento nuostatos galioja visoms Europos Sąjungos valstybėms.

Europos Sąjunga šiuo atveju – 28 ES valstybės narės bei Gvadelupa, Prancūzijos Gviana, Martinika, Reunjonas, Majotas, Sen Martenas (Prancūzijos Antilai), Azorų salos, Madeira, Kanarų salos, Islandija, Norvegija, Šveicarija.

Manęs neįleido į lėktuvą dėl to, kad avialinijos pardavė per daug bilietų. Kokios kitos mano teisės?

Dėl perpildyto skrydžio galite tikėtis:

  • Atgauti pilną bilieto kainą per 7 dienas nuo incidento
  • Gauti bilietą kiek galima greičiau išvykstančiame lėktuve į planuotą galutinę kelionės vietą panašiomis sąlygomis
  • Pasirinkti vėlesnį skrydį panašiomis sąlygomis.



Jeigu pasirinkus keliauti kitu maršrutu, jums tenka laukti, vežėjas privalo suteikti nemokamą maitinimą bei gėrimus, galimybę į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu. Jeigu tenka skrydžio laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą.

Mano skrydis vėluoja pakilti daugiau nei 3 valandas. Kokios kitos mano teisės?

Avialinijos privalo suteikti nemokamą maitinimą bei gėrimus, galimybę į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu. Jeigu tenka skrydžio laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą.

Susidūrėte su atidėtais, nutrauktais ar perpildytais skrydžiais?

Pateikite pretenziją dabar ir patikėkite visa procesą mums