ES reglamentas (EB) Nr. 261/2004

Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004 buvo pasirašytas 2004 metų vasario 11 d. Šiuo dokumentu buvo nustatytos bendros kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisyklės atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Jei skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba Jūsų neįleido į lėktuvą – pagal EK 261 reglamentą turite teisę į kompensaciją. Taip pat oro linijos turi pasirūpinti, kad įvykus skrydžio sutrikdymui Jums būtų suteikiamos paslaugos taip, kaip numatyta reglamente.

Jei skrydis vėlavo 3 ar daugiau valandų, buvo atidėtas ar buvote neįlaipintas į lėktuvą, pagal Europos Komisijos reglamentą Nr. 261 Jums priklauso:

  • pilna kompensacija (nuo 250 iki 600 EUR, atitinkamai priklausanti nuo kelionės atstumo). 250 EUR iki 1500 km; 400 EUR nuo 1500 iki 3500 km; 600 EUR daugiau nei 3500 km,
  • nemokamas maitinimas ir gėrimai, galimybė į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu. Jeigu tenka skrydžio laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą.

Jei skrydis buvo atšauktas ir apie tai buvo pranešta per mažiau nei 14 dienų iki skrydžio – keleiviui priklauso skrydžio kompensacija, remiantis EK 261 reglamento nustatytomis normomis.

Kompensacija gali ir nepriklausyti jeigu skrydis buvo sutrikdytas dėl ypatingų aplinkybių arba dėl atvejų, nesusijusių su oro linijų veikla:

  • skrydžiui netinkamos oro sąlygos, gamtos kataklizmai (pvz. 2010 metais išsiveržęs Ejafjadlojokudlio ugnikalnis Islandijoje),
  • oro uosto veiklos sutrikimai,
  • teroro aktai ar kariniai veiksmai,
  • darbuotojų profesinių sąjungų streikai,
  • lėktuvo techniniai gedimai,
  • oro linijų bankrotas,
  • Kitos priežastys, nepriklausančios nuo oro linijų veiklos.

Daugiau informacijos apie EK 261 reglamentą ir numatytas keleivių teises galite rasti oficialioje ES interneto svetainėje paspaudę ČIA.

Kodėl verta kreiptis dėl kompensacijos su Skycop pagalba?

  1. Aukščiausi standartai

    Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ laikosi aukščiausių veiklos ir verslo standartų, vietinių ir ES teisės aktų bei EK 261.

  2. Daugiau nei 26 mln. eurų europietiškų pretenzijų

    Skrydžių kompensavimo bendrovė„Skycop“ valdo 26 milijonų eurų vertą europietiškų pretenzijų krepšelį. Klientas moka tik tuo atveju, jei mes pasiekiame pergalę ir oro linijos sumoka kompensaciją.

  1. .Apie mus rašo žiniasklaidoje

    Apie Skycop veiklą taip pat rašo ir didžiausi Lietuvos bei užsienio naujienų portalai, tokie kaip Delfi, 15min.lt, Verslo žinios, lrytas.lt, alfa.lt, tv3.lt, Forbes, Yahoo ir Aviation Pros.

  2. Aukštas patikimumo reitinga

    Geriausias darbo įvertinimas – teigiami klientų atsiliepimai, kuriuos galite rasti internetinėje atsiliepimų bendruomenėje – „TrustPilot“.

Klientų atsiliepimai

Turėjotė atšauktą skrydį per pastaruosius 3 metus?

Tiesiog atsiųskite savo skrydžio duomenis ir mes išsiaiškinsime ar jums priklauso kompensacija.