ES reglamentas (EB) Nr. 261/2004

Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 261/2004 buvo pasirašytas 2004 metų vasario 11 d. Šiuo dokumentu buvo nustatytos bendros kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisyklės atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Jei skrydis buvo atidėtas, atšauktas arba Jūsų neįleido į lėktuvą – pagal EK 261 reglamentą turite teisę į kompensaciją. Taip pat oro linijos turi pasirūpinti, kad įvykus skrydžio sutrikdymui Jums būtų suteikiamos paslaugos taip, kaip numatyta reglamente.

Jei skrydis vėlavo 3 ar daugiau valandų, buvo atidėtas ar buvote neįlaipintas į lėktuvą, pagal Europos Komisijos reglamentą Nr. 261 Jums priklauso:

  • pilna kompensacija (nuo 250 iki 600 EUR, atitinkamai priklausanti nuo kelionės atstumo). 250 EUR iki 1500 km; 400 EUR nuo 1500 iki 3500 km; 600 EUR daugiau nei 3500 km,
  • nemokamas maitinimas ir gėrimai, galimybė į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu. Jeigu tenka skrydžio laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą.

Jei skrydis buvo atšauktas ir apie tai buvo pranešta per mažiau nei 14 dienų iki skrydžio – keleiviui priklauso skrydžio kompensacija, remiantis EK 261 reglamento nustatytomis normomis.

Kompensacija gali ir nepriklausyti jeigu skrydis buvo sutrikdytas dėl ypatingų aplinkybių arba dėl atvejų, nesusijusių su oro linijų veikla:

  • skrydžiui netinkamos oro sąlygos, gamtos kataklizmai (pvz. 2010 metais išsiveržęs Ejafjadlojokudlio ugnikalnis Islandijoje),
  • oro uosto veiklos sutrikimai,
  • teroro aktai ar kariniai veiksmai,
  • darbuotojų profesinių sąjungų streikai,
  • lėktuvo techniniai gedimai,
  • oro linijų bankrotas,
  • Kitos priežastys, nepriklausančios nuo oro linijų veiklos.

Daugiau informacijos apie EK 261 reglamentą ir numatytas keleivių teises galite rasti oficialioje ES interneto svetainėje paspaudę ČIA.

Kodėl verta kreiptis dėl kompensacijos su Skycop pagalba?

  1. Aukščiausi standartai

    Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ laikosi aukščiausių veiklos ir verslo standartų, vietinių ir ES teisės aktų bei EK 261.

  2. Daugiau nei 3 mln. vertės skundų valdymas

    Šiuo metu skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ valdo daugiau nei 3 milijonų eurų vertės skundų iš visos Europos.

  1. .Apie mus rašo žiniasklaidoje

    Apie Skycop veiklą taip pat rašo ir didžiausi Lietuvos bei užsienio naujienų portalai, tokie kaip Delfi, 15min.lt, Verslo žinios, lrytas.lt, alfa.lt, tv3.lt, Forbes, Yahoo ir Aviation Pros.

  2. Aukštas patikimumo reitinga

    Geriausias darbo įvertinimas – teigiami klientų atsiliepimai, kuriuos galite rasti internetinėje atsiliepimų bendruomenėje – „TrustPilot“.

Klientų atsiliepimai

Thomas6 mėn. ago

“Professionell, schnell und einfach. Dem ist nichts hinzuzufügen. Ich habe meine
Entschädigung erhalten und hatte keinen Ärger damit. Danke Skycop!”

Nicolas P6 mėn. ago

“Danke für Eure Hilfe, meine Flugentschädigung zu bekommen. Tolle Sache.”

Andea Klajov7 mėn. ago

“Die Fluggesellschaften waren zwar echt kreativ beim Finden von Gründen,
warum ich keine Flugentschädigung erhalten sollte. Aber der hohe Wissensstand und die
Hartnäckigkeit von Skycop haben sich ausgezahlt: Mit nur einigen E-Mails war die Sache
erledigt und ich habe meine Entschädigung erhalten. Tausend Dank.”

Turėjotė atšauktą skrydį per pastaruosius 6 metus?

Tiesiog atsiųskite savo skrydžio duomenis ir mes išsiaiškinsime ar jums priklauso kompensacija.