Jūsų skrydis buvo atšauktas?

Statistika rodo, kad  kas dešimtas europietis yra patyręs kelionės nepatogumų, kai oro uosto skrydžių tvarkaraštyje išvydo užrašą „Cancelled“ (liet.k. atšauktas), informuojantį, kad jo skrydis buvo atšauktas.

Nusivylimą dėl atšaukto skrydžio paverskite džiaugsmu – gaukite iki 600 EUR siekiančią kompensaciją!

Pasitikrinkite dėl galimos skrydžio kompensacijos čia(https://claim.skycop.com/)!

Pasitikrink savo kompensacijos dydį

Arba
Sužinok daugiau apie savo skrydį

Ką reikėtų daryti, jeigu buvo atšauktas skrydis ir Jūs norite gauti skrydžio kompensaciją:

  1. net žinodami, kad skrydis gali būti atšauktas, atvykite į oro uostą ir užsiregistruokite skrydžiui numatytu laiku. To nepadarius, tikimybė atgauti kompensaciją žymiai sumažėja,
  2. jei buvo atšauktas skrydis, reikalaukite, kad Jumis būtų tinkamai pasirūpinta: turėtumėte galimybę į du nemokamus skambučius, nemokamai išsiųsti fakso pranešimą arba pasinaudoti el. paštu, taip pat turite būti aprūpinti maistu ir vandeniu. Jeigu  skrydžio tenka laukti vieną arba daugiau naktų – turi būti suteikta nemokama nakvynė viešbutyje, įskaitant transportą iš / į oro uostą,
  3. jokiu būdu nepriimkite kitų kompensacijų ir nepasirašinėkite dokumentų, kad gavę tokią kompensaciją atsisakote tolimesnių pretenzijų,
  1. kuo skubiau pateikite skundą – priklausomai nuo šalies, kurioje įvyko incidentas, įstatymai gali numatyti itin trumpą terminą,
  2. jei skridote ne vienas, nepamirškite, jog kompensacija priklauso kiekvienam keleiviui individualiai,
  3. jei skridote darbo reikalais ir už Jūsų bilietą mokėjo bendrovė, nenuleiskite rankų – kompensacija priklauso žmogui, kurio pavardė nurodyta biliete, o ne tam, kas už jį sumokėjo.

Atšaukto skrydžio kompensacijos išmokėjimas remiantis ES reglamentu

Visų lėktuvo keleivių teisės yra apsaugotos Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 261/2004, nustatančio kompensacijas už sutrikdytus skrydžius. Maždaug 85 milijonai europiečių jau susidūrė su rimtais kelionės trikdžiais, kuriuos sukėlė skrydžių sutrikdymai ir neatsakingas avialinijų požiūris į savo įsipareigojimus keleiviams.

Kokio atšaukto skrydžio kompensavimo sumos galite tikėtis?

Oro linijos turi jus informuoti apie atšauktą skrydį ne vėliau kaip 14 dienų iki išvykimo. Kitu atveju tai traktuojama kaip rimtas kelionės sutrikdymas, todėl galite reikalauti jums priklausančios kompensacijos.

€ 250

Jeigu kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas ir kelionės atstumas buvo iki 1 500 km

€ 400

Jeigu atstumas buvo tarp 1 500 km ir 3 500 ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

€ 600

Jeigu kelionės atstumas daugiau nei 3 500 km ir kelionės tikslą pasiekėte pavėlavę daugiau nei 3 valandas.

Pasitikrinkite ar jums taikomos ES lėktuvų keleivių teisės

ES lėktuvų keleivių teisės yra taikomos tokiais atvejais:

  1. jei skrendate iš vienos ES šalies į kitą, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė,
  2. jei skrendate į ES iš ES nepriklausančios šalies, o skrydį vykdo ES oro transporto bendrovė,
  3. jei skrendate iš ES į ES nepriklausančią šalį, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė.

ES šiuo atveju – 28 ES valstybės narės, taip pat Gvadelupa, Prancūzijos Gviana, Martinika, Reunjonas, Majotas, Sen Martenas (Prancūzijos Antilai), Azorų salos, Madeira, Kanarų salos, Islandija, Norvegija, Šveicarija.

Ukraina, Turkija ir Izraelis turi savo reglamentus, kurie apibrėžia keleivių teises.

Kodėl verta kreiptis dėl kompensacijos su Skycop pagalba?

  1. Aukščiausi standartai

    Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ laikosi aukščiausių veiklos ir verslo standartų, vietinių ir ES teisės aktų bei EK 261.

  2. Daugiau nei 26 mln. eurų europietiškų pretenzijų

    Skrydžių kompensavimo bendrovė„Skycop“ valdo 26 milijonų eurų vertą europietiškų pretenzijų krepšelį. Klientas moka tik tuo atveju, jei mes pasiekiame pergalę ir oro linijos sumoka kompensaciją.

  1. Apie mus rašo žiniasklaidoje

    Apie Skycop veiklą taip pat rašo ir didžiausi Lietuvos bei užsienio naujienų portalai, tokie kaip Delfi, 15min.lt, Verslo žinios, lrytas.lt, alfa.lt, tv3.lt, Forbes, Yahoo ir Aviation Pros.

  2. Aukštas patikimumo reitingas

    Geriausias darbo įvertinimas – teigiami klientų atsiliepimai, kuriuos galite rasti internetinėje atsiliepimų bendruomenėje – „TrustPilot“.

Klientų atsiliepimai

Turėjote atšauktą skrydį per pastaruosius 3 metus?

Tiesiog atsiųskite savo skrydžio duomenis ir mes išsiaiškinsime ar jums priklauso kompensacija.