Šąlantys orai lėtai tačiau užtikrintai kasmet tampa pagrindine rudens sezono nusiskundimų tema. Nepaisant to, statistika rodo, kad ruduo puikus metas ne bambėti, o keliauti – ekspertai pasakoja, kad aptuštėję Europos oro uostai atostogas padės pajusti dar skrydžio laukimo salėje. Remiantis „Eurostato“ duomenimis, kiekvieną rudenį keleivių srautas sumažėja net 25 %. Paspartėjus keleivių įlaipinimo ir administravimo procesams sumažėja tikimybė susidurti su vėluojančiu ir atšauktu skrydžiu , todėl pagaliau galite tikėtis, kad pailsėti nuvyksite laiku – kad rinktis kryptį būtų paprasčiau, rudens atostogoms parinkome 5 šio sezono įspūdingiausius pasaulio kampelius.
Remiantis Jungtinės Karalystės Civilinės Aviacijos Administracijos (CAA) statistika, paraiškų skaičius rudenį sumažėja apie 12 %. Sumažėję oro keleivių srautai palengvina įlaipinimo ir registravimosi procedūras, todėl vis daugiau skrydžių pasiekia savo tikslus laiku“, – aiškina Marius Stonkus, visame pasaulyje už keleivių teises kovojančios platformos www.skycop.com vadovas. „Europos komisijos analizės metu buvo nustatyta, kad greitesnis įlaipinimas ir keleivių administravimas nuo rugsėjo iki gruodžio sumažina vėluojančių skrydžių skaičių beveik perpus.“
Gaivus rudens oras išlipus iš laiku nusileidusio skrydžio ir po kojomis šnarančių rudens lapų garsas netruks atpalaiduoti ir padės pamiršti kasdienę įtampą. „SKYCOP“ specialistai pateikia penkis rudens atostogų variantus 2017 metams.
„Point Pelee“ nacionalinis parkas Kanadoje ir karališkųjų drugelių migracija.
Kiekvieną rudenį šis pusiasalio formos nacionalinis parkas tampa migruojančių karališkųjų drugelių namais, kurie, sekdami šiltosiomis oro srovėmis, rudenį išsiruošia link Meksikos. Ekologinio turizmo gerbėjams į Kanadą patariama skristi per Vankuverį: 2016 m. šiuo oro uostu naudojosi net 16.7 milijonų keleivių, tačiau nepaisant srauto, jo darbuotojai išlaikė aukštus standartus ir oro uostas buvo įrašytas tarp 20-ies punktualiausių Šiaurės Amerikos oro uostų.
Didžiųjų rūko kalnų nacionalinis parkas JAV.
Rūke paskendęs, miškų apsuptas ir švarių upelių išvagotas kalnynas į „UNESCO“ pasaulio paveldo sąrašą buvo įtrauktas 1983 metais. Krentanti temperatūra kalnynus apsupusią žalią lapiją greitai keičia į raudonų, gelsvų ir oranžinių atspalvių paletę, kuri kasmet pritraukia šimtus rudens mylėtojų. Jungtinėse Valstijose rudens atostogas leidžiančius keliautojus pradžiugins faktas, kad 2016 m. rugsėjo – lapkričio mėnesiais sutrikdytų skrydžių skaičius lyginant su vasara čia vidutiniškai nukrenta apie 10 %.
Transilvanija, Rumunija.
Dar viena alternatyva rudens spalvų mėgėjams. Vaizdingi pėsčiųjų maršrutai kalnuose atvers įspūdingą ir žmogaus veiklos nepaliestą kraštovaizdį. Taip pat galėsite sudalyvauti vienoje iš daugelių tradicinių rumunų rudens švenčių.
Douro Slėnis, Portugalija.
Dar vienas pasiūlymas iš „UNESCO“ pasaulio paveldo sąrašo – Douro slėnis – vienas seniausių vyno regionų pasaulyje. Turistai kviečiami pasivaikščioti vynuogių plantacijose ir sudalyvauti tradiciniame vynuogių ruošime – vynuogių sulčių spaudime mindant kojomis.
Kostvoldas, Anglija.
Tradicine Anglija laikomas Kostvoldo regionas, sudarytas iš viduramžių laikus menančių kaimelių, medaus spalvos pilių, parkų ir kalvos miškų, turi išskirtinę dvasią. Dviračiu pasiekiamų gyvenviečių regionas – atpalaiduojančių atostogų variantas elegantiškos architektūros ir romantiško gamtovaizdžio mėgėjams. Lapkritis – geriausias laikas aplankyti šį užmirštą pasaulio kampelį, nes 2016 metais būtent šį mėnesį buvo užfiksuotas mažiausias sutrikdytų skrydžių skaičius trijuose didžiausiuose Jungtinės Karalystės oro uostose.
„Išsirinkusius savo rudens kelionę raginame pasiruošti viskam. Skrydžių sutrikdymai mažiau tikėtini, tačiau visada geriau žinoti, ką daryti, jei jūsų kelionę sutrikdė atidėtas ar vėluojantis skrydis. Tiesa, kad rudenį keleivių skundų sulaukiame mažiau, tačiau oro linijos šiuo sezonu tampa itin klastingos – subjurusios oro sąlygos vis dažniau naudojamos kaip argumentas išsisukinėjant nuo kompensacijų. Laimei, remdamiesi patikima oro sąlygų stebėsenos sistema, galime kovoti su tokiomis manipuliacijomis. Suabejoję oro linijų argumentais ir pasiryžę kovoti už savo teises keleiviai gali atgauti bent dalį 3.2 milijardų eurų siekiančios Europos oro linijų skolos už neišmokėtas kompensacijas,“ pasakojo M. Stonkus, „SKYCOP“ vadovas.