Panašu, kad susitarti nepavyko. Kovo mėnesį, kartu prie nacionalinio streiko prisijungusios kelios „Air France“ darbuotojų profesinės sąjungos nerado bendro sprendimo su oro bendrovės vadovybe. Kilęs ginčas dėl darbo užmokesčio „Air France“ darbuotojus privertė streikuoti kovo 23 ir 30 dienomis. Tačiau, panašu, kad nesutarimai dar neišspręsti, todėl jau yra planuojami nauji streikai balandžio pradžioje.
Nesutarimai tarp profesinės sąjungos, atstovaujančios „Air France“ pilotus, lėktuvo įgulą ir ant žemės dirbantį personalą, kilo dėl darbo užmokesčio. Darbuotojai reikalauja padidinti darbo užmokestį 6 procentais, kad būtų padengti su infliacija susiję nuostoliai.
Oro bendrovės vadovybė bando rasti kompromisą, siūlydama standartinį 1 procento pokytį, tačiau tokias sąlygas profesinių sąjungų atstovai pavadino mažu pokyčiu ir sutikti atsisakė.
Dėl šių besitęsiančių nesutarimų, „Air France“ darbuotojai planuoja keturis naujus streikus – balandžio 3, 7, 10 ir 11 dienomis. Numatoma, kad šie streikai smarkiai sutrikdys keliautojų planus – planuojami atidėti ir atšaukti skrydžiai.
Kaip teigiama profesinių sąjungų pranešime spaudai, šiuo metu planuojama griežtinti tolimesnius veiksmus dėl vadovybės nekonkretumo darbuotojų atžvilgiu.
Balandžio 11 dienos streikas bus jau septintasis, kurį surengė „Air France“ darbuotojai nuo kovo mėn. pradžios. Visi šie streikai – kirtis keleiviams: planuose turės atsirasti atidėtų ir vėluojančių skrydžių problema, kuri, pagal galiojančias Europos Komisijos reglamento nuostatas nėra kompensuojama.
„EK 261/2004 įstatymas apibrėžia, kad kompensacijos nepriklauso tiems keleiviams, kurių skrydį sutrikdė nenumatytos sąlygos – aplinkybės, kurių nebuvo įmanoma išvengti net jei būtų pasitelktos visos finansinės ir operacinės priemonės. Tačiau, žinant, kad apie planuojamus streikus oro linijos yra informuojamos iš anksto, pasidaro nebe aišku, kodėl streikai įtraukti į nenumatytų aplinkybių sąrašą,“ – sako tarptautinės skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ vadovas Marius Stonkus.